Cum incarcam bateriile:)

Zilele astea ma tot provoaca sa spun cum imi “incarc bateriile”! Hmmm… O intrebare dificila pentru un om care muncesc destul de mult, sau mai putin…sau poate deloc.

Mie de cele mai multe ori ideile noi imi dau energia necesara. Sa mai fac o lucrare inedita, sa mai initiez ceva . Sa decorez, sa creez, sa gindesc… Dar cum e inceput de toamna acum, mi-am propus sa imi incarc bateriile cu lucruri marunte si placute. Si cu cateva calatorii efectuate deja.

Ma axez sa fac si sa ma bucur de lucrurile marunte. Cand spun lucruri marunte ma gandesc la o plimbare in parc cu bicicleta. E o senzatie deosebita pentruuna ca mine, sau poate fi un frappucino servit dimineata in singuratate la o cafenea, cand inca nu s-a strans lumea pe strazi. Si in general orice moment in care stai locului, te opresti din agitatie si iti eliberezi mintea de planuri, emotii, tristeti…cum-sa-ti-incarci-telefonul-si-laptopul-pentru-a-ti-proteja-bateria-1364814834

Tu cum iti “incarci bateriile”?

Cum iti iei doza de energie?

4 thoughts on “Cum incarcam bateriile:)

Lasă un răspuns

