Noutăți!

De o săptamîna mă tot mănîncă mâna să scriu despre asta… uite că am ieșit un pic din tanc, deja văd lumina soarelui și nu mă mai tem de ziua de mîine!

IMG_8758Am primit invitația asteptată probabil din primul an de facultate… mai sigur din prima zi cînd ne-am cunoscut și am început să prietenim…( țin minte că asta a fost prin decembrie la o vicirinca de a noastra)…

În fine oameni buni …. Imaginea vorbeste de la sine!

Fetele… totuși Dașa e prima așa cum era prognoza înca din primul an!

Așa că fetelor aștept să ne revedem, că îmi este enorm dor de voi, de timpul petrecut împreuna, de cafelele dupa facultate, de divisnicurile noastre care se terminau cu teme politice ori filozofice etc…

Mii dor de prezența voastră…mii dor de voi🙂 Ca să le uram casă de piatră la extrimalii noștri Ș)

Lasă un răspuns

