Despre speranta!

“Speranța este ea insăși un soi de fericire și, poate principala fericire pe care această lume o oferă38280665552554185_wWjqCViH_f.” Samuel Johnson

“Cine a vazut speranța, nu o mai uită. O caută sub toate cerurile și printre toți oamenii. Și visează că într-o zi o va întalni din nou , nu se știe unde, poate între ai săi”, scria Octavio Paz în Labirintul Singurătății. Speranța este, după parerea mea, singurul lucru care ne da puterea de a merge mai departe. De fapt, nu. Mint. Mai sunt și altele.Precum Credință, Dragostea…Și totuși, flacăra speranței arde în fiecare dintre noi. Ne trezim și adormim cu ea în gand. Ne agațam de ea. O pierdem, apoi o regasim, dar, niciodata nu renunțăm la ea. Oricât de bine sau de greu ne-ar fi.  Traim cu credința, murim cu speranța. Din speranțe se construiesc, în gând, fapte de viață. Am sperat, ca orice om normal, ca, dupa ce termin facultatea  că va fi mai bine cu mult mai bine…

În fiecare dimineață, mă trezesc cu speranța că, undeva la departare de 10 mii de kilometri, parinții mei sunt bine. Fizic și sufletește, deși realitatea imi arată contrariul. Aici, aproape sper că totul va fi bine, nu e corect să se termine în așa mod. Și, tot aici, aproape, sper ca EL este bine, desi il simt că îi este prea bine. II vad privirea uneori obosita, alteori ingrijorata. Il vad cum spera si el ca totul va fi bine. Însuflind în noi iarăși o duză de speranță…

Întotdeauna mi-am spus mie și tuturor celor dragi: să nu lasam niciodata flacăra speranței să se stingă. Chiar dacă acea flăcăra abia mai pâlpâie, să avem grija de ea. ”Nu lăsa visele să piara, pentru că dacă visele mor viața nu este decât o pasăre cu aripi rupte care nu mai poate să zboare”, spunea, atât de frumos, Langstone Hughes.

Lasă un răspuns

