E urgent oare

Astăzi e marți, ora 21.00 și mă intreb cum trăiesc eu și multe alte persoane din jurul meu….urgent, prin grabă, nerăbdare.images

Urgent…grabă…nerabdarea…prin astea traim noi, zi de zi pe parcursul vieții noastre agitate. Dar urgent, mă gândesc că poate să fie  atunci când trebuie să faci o pauză în viața ta și  măcar pentru un moment să te privești …. să te intrebi ce  importanță are tot ce fac? …eu mă întreb de ceva vreme și tot nu am aflat raspunsul…înca. Astăzi un bun ptieten mi-a povestit așa  frumos cum se bucură de natură ,cum privește copacii, florile, iarba și se bucură de viață. Și aceste lucruri sunt urgente …de ce să lași ce e frumos să treacă neobservat pe langă tine….așa că e plăcut să te plimbi pe stradă, să-ți ridici privirea, să-ți întorci capul, și să privești în jurul tău, copacii, florile și  respectiv oamenii…care sunt cei mai importanti.

Mai poate venii momentul când uiți de tine…atunci este urgent …pentru că trebuie să te simți viu cu trupul tău și cu sufletul tău, să-ți vezi brațele, picioarele, corpul, nu în ultimul rând inteligența ta ….adică viața!

Poate e timpul să devenim mai umani și să facem lucruri cu adevărat importante și fără a ne grabi…

este o urgenta in zilele noastre…

One thought on “E urgent oare

  1. Trebuie sa ne bucuram de viata, caci si asa e scurta!
    Viata din ziua de azi parca e putin cam haotica, uitam de noi, uitam de acele lucruri marunte care ne bucurau candva si ne inseninau ziua.

    P.S.: Interesant blogul tau! Tine-o tot asa!🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

