for you

Zis și făcut așa cum am promis… pentru tine

E greu să imi adun gîndurile și emoțiile într-un tot înteg dar voi incerca. Ținind cont că vorbim zilnic în medie vre-o 5 ore, uneori par suficient alteori destul de puțin însă ideea e că avem ce  vorbi.244531454736906232_SpC7DoTU_f

Nu pot să afirm că cu apariția ta viața mea a devenit alta, însă sa schimbat – e adevarat…și cel mai straniu că sa schimbat în modul care nu m-am așteptat…Prezența ta îmi conferă siguranță, mă scoate din starea  rațională, mă transformă sufletește și cateodată mă lasă fără aer.

Prezența ta e un consum continuu de energie, gânduri și senzații care într-un final te epuizeaza și te marchează plăcut.
Nu știu ce va urma în viitor dar pîna acum cu tine am împarțit emoții plăcute mai puțin plăcute, dezamăgiri, bucurii, viața grea și examene de stat he hei🙂 bocite lungi sau scurte…nervi de pui trîntiț și mînzuri de măgar (eu glumesc) însă a trecut …be contined alte
bocite așa că pregateștete🙂 și îți mulțumes pentru asta…e mare lucru să fie cineva alaturi atunci cînd chiar e nevoie…
Și finisînd cu o notă idealistă din R.Moldova unde e noapte frig și lapoviță…o dragoste să traiești…

te pup

P.s Cristina

Lasă un răspuns

