oleacă de durere pe sufletul meu negru…

Uite ca am trecut si de examenele de stat intr-un final cu reusite de nivelul nul si cu gradul de prostime mai mare in cap…si de asta mai tare mii ciuda …am impresia că in aceste saptamini nici datul cu capul de perete nu te ajutau să intelegi mai mult d262264378271360918_BGp3eYPM_cecît ai ințeles pină acum, de parca am trecut alaturi de facultate nu prin ea…posibilitatile mele sunt nule recunosc cu voce tare pentru ca nu stiu asa cit as vrea eu sa stiu…

suntem ceea ce alegem cred ca, rabdam ceea ce ne place, invatam putin pentru ca credem ca de mai mult ne vom evidentia, facem pentru societate mai putin pentru ca doar nu pentru noi facem ce sa oferim chiar tot ce putem, nu iubim cu adevarat pentru ca nu suntem iubiti, amagim pentru a ne ascunde, inselam pentru a demonstra ca suntem in forta, fumam pentru a ne vîibi etc…

Cred ca eu intorc din cursă eu vreau mai modest pentru că nu voi trai 100 ani…asa ca eu mai am de invatat blin eu vreau oleacă mai mult si oleacă în altă parte…așa ca lasăm  vîibitul pentru bătrineță da acum voi sterge musii si de luni la munca b…..

 

2 thoughts on “oleacă de durere pe sufletul meu negru…

  1. Draga Cristina, iti doresc sa privesti fiecare zi ca si o noua oportunitate de a iubi, si atunci cand vei fi la serviciu sa apreciezi munca pe care o faci, si s-o faci cu bucurie, gandindu-te cat de binecuvantata esti de faptul ca poti castiga un banut pentru nevoile tale…Multi oameni nu au un loc de munca si isi cersesc painea..
    O zi cat mai minunata draga Cristina. Te pup

    Apreciază

Lasă un răspuns

