Recapitulăm…

A trecut și sfârșitul lumii adică anul nou. 552810_439652456068987_1416981176_n

Îmi trec anul în memuarul meu și pot să zic așa: am iubit mai puțin, am suferit la fel, am sperat mai mult, am gândit mai bine; am cunoscut oameni minunați, am petrecut milioane de minute frumoase.  M-am înervat pe masură. Am păcătuit, am mințit, am facut rău și mai puțin bine etc. Astăzi însă sunt fericită poate mai puțin decît îmi doresc să fiu, însă apreciez ce am și tare îmi place ceea ce am. Nu ezit să mulțumesc fetelor mele care mi-au ridicat moralul.
Multumesc, Natashka,  că în noaptea de revelion mi-ai gasit taxi și că ai fost alături de mine,foarte mult a contat asta pentru mine. Marisha, tot ce a fost mai trist ne-a legat în anul trecut. Vreau în 2013 să ne lege numai bucurii!
Cristi, ai aparut miraculos în viața mea și trebuia să te mentionez aici. Ești un om special alături de care vreau să mă bucur de reușitele noastre. Nadika, cu care mereu avem discuții lungi și  triste – și pentru că eu sunt „acolo” oricât de singură te crezi🙂. Dashka care mereu ne stimulează cu viteza ei de a cere ce își dorește de la viață și care este un exemplu tare bun pentru noi toate…Apreciez și celelalete persoane din viața mea care prin modul lor de a fi mă învață foarte multe🙂. Necătînd că am avut un nou an bengos întilnit în taxi  cu soferul care deja nu mai țin minte cum îl cheamă dar țin minte că m-ia afirmat cu voce tare că e însurat…..:) Probabil că daca nu întilneam anul nou pe drum nu mai conștientizam unele chestii, așa că e bine așa cum a fost …apropo ora 24-00 eram la podul înalt unde probabil am vazut cel mai bine focurile de artificii din Chișinau City🙂

P.S – eu știu că va fi un an de excepție……

V-am pupat Românește!

3 thoughts on “Recapitulăm…

  1. Un an minunat, plin de pace si ganduri pozitive, ..si sa experimentezi dragostea cea mai mare, dragostea lui Dumnezeu pentru tine. Aceasta te va motiva sa-ti traiesti viata de dragul Lui si fara compromis, si iti va fi aproape la fiecare bucurie, sau tristete. Stii, cu El alaturi vei deveni puternica, si nu te vei mai simti singura .:) O seara minunata Cristina!

    Apreciază

Lasă un răspuns

