La mulți ani :)

Azi dimineața m-am trezit de la razele soarelui care jucau pe fața mea. M-am trezit  cu o enorma dispoziție de a reuși  să alung praful din casă și să umplu frigiderul cu 20121210_2321594bunătățuri pentru ca așa se cuvine, să mai reusesc sa las problemele, certurile, supărările in 20 12…🙂 Să fac loc în sufletul meu pentru noi prieteni, doi experiente…nou și iar nou…

În acelaș timp m-am decis ca nu voi schimba familia mea în seara de anul nou nici pentru cea mai tare petrecere …  Am selectat deja citeva rețete care le voi prepara miine împreună cu mama🙂 am cumparat ultimele cadouri pentru cei dragi pentru a mă fascina încă odată de zîmbetul lor. Am ornat casa cu fel de fel de beculețe, jucării pentru a crea o atmosferă aparte… Am pus la copt mere cu scorțisoare  și pe arajaz vinul cu coaja de portocală si cuișoare care răspîndește un miros de nedescris….

Vă urez tuturor ca  noul an să fie așa cu voi singuri vi-l doriți.  Să aveți parte de tot ce vă doriți … Și voi încheia felicitarea mea cu un citat care l-am citit astazi și care tare mi-a plăcut ” Cheile mici deschid uși imense, cuvinte simple exprimă gânduri alese, zâmbetul tău vindecă inimi triste, așa că zâmbiți  în continuare ca să nu umplem batistele. Un An Nou Fericit!” Din partea mea o cană cu vin fiert🙂

Lasă un răspuns

