Imaginația mea bogată și anticiparea evenimentelor :)

Norok că sa stricat prietenul meu laptop și două zile mi-am recriat creerul,mai punând mîna pe o carte ori  făcînd o revedere cu oamenii dragi.

Întilnirile acestea sunt bune și mereu se termină cu ideea că e nevoie de repetat…cînd vei mai auzi atîta gălăgie. Deja ne imaginam peste cîțiva ani la cineva acasa stind la podele în  bucătărie cu o sticlă de vin roșu, stam și ne amintim ce a fost și ce va mai fi…vom bîrfi vrute și ne vrute și rîsetele noastre vor fi auzite de la parter… De fapt asteptam asta să se întimple și cu prezenta Nadei cu al ei american style și cu tortul cu  blatul asezat pe vertical  după care duc dorul cu povesioare despre revederea cu Barimor si motanul sunt sigură ca vor fi🙂 Ne vom lăuda fiecare cu reușitele noastre cu  copii care ii vom avea…ne vom da rețete culinare una la alta  ca gospodine adevărate hi hi hi ….ce ma tem eu de cuvintul gospodină offfffffffff…………

aici se inchee imaginația mea bogata si sper ca va urma partea II🙂

noapte bunicikă vouă…

Lasă un răspuns

