Despre dificultăți,tuneluri și sfîrșituri!

    Oare ? chiar TOT ? mi-ar placea să cred asta …astfel mă consolez la fiecare
eșec al meu, la fiecare pierdere, shut infund  și etc .. dar oare e bine să fiu într-atit de optimistă? Să nu fie prea mare șocul      cînd mă voi trezi la realitate și   cazută cu nas-un glod…
 Cert este că fiecare dificultate/suferință  te invață ceva .. și anume să fii mai puternic, să tinzi spre realizare si să înfrunti greutățile .. dar asta nu se obține stind în pat și gandind că totul va fi bine și mâine va fi frumos  și cer luminos … fără luptă, muncă și efort – binele nu vine cît de tare nu ai da tu din picioare ca un copil naiv  …Tot aud  de mai multe ori povesti care dupa luni/ani intregi de încercari, suferințe și lăcrimi  au avut un happy end și cînd îmi aduc aminte prin ce a trecut omul ăla ca sa ajunga aici -mă gandesc- ca e dur,dar în acelaș timp și foarte corect pentru că doar așa vei prețui ceea ce ai dobindit știind cum ai dobindit…important memoria sa nu fie de scurta dorata, și nasul sa nu creasca pâna în ceruri!
 Într-un final aș remarca  că nu există sfârşit fericit.Există doar sfârşit. Dacă ar fi fericit nu s-ar sfârşi…ar continua…deci nu s-ar mai numi aşa…
Atunci evităm cuvântul. Şi așteptăm urmarea!
Prin tot felul de perioade vom trece mereu; ce semne de punctuaţie vom pune la final depinde de alegerile pe care le vom face…şi dacă le vom face.
Un tunel are capătul prin care se vede lumina…Păcat că în viaţă ne aşteaptă atâtea tunele! Prea multe, mi se pare câteodată.

Lasă un răspuns

