Sa zicem ca ma apucat inspiratia….nu prea cred, mai degraba simt in interiorul meu o mare revolta …

Dimineata m-am ridicat din pat la ora 5-00 nu din necesitate ci  din cauza friguImaginelui ce ma coplesise,cobor scarile cu plapuma in cap pina la baie dau drumul la apa ferbinte,ma asez grabita in cada inchid ochii si imi vine sa pling  in hohote de isterica,am stat nemiscata circa 20 min,apa imi curce peste cap ma simt mai bine parca,am mai plins la puteri.Aud de jos cum suna telefonul meu,nu ma grabesc sa raspund,pentru ca nu vreau sa aud banalul „la multi ani”…… ma indrept spre bucatarie imi pun cafeaua la fiert  si se strecoara  o lacrima pe obrazul meu „doamne am mai imbatrinit cu un an” nici prin cap nu-mi trecea ca ma voi simti atit  de nasol.

Nimic schimbari relative timp de un an tot aceeas eu  in tot acelas anturaj…(nimic progrese,realizari)asta cel mai tare ma afecteaza….ma simt ca anii trec iar eu nu avansez asa cum mi-as dori.(Probabil ar  fi prea banal sa se intimple ceea ce ne dorim)De aceea imi pastrez optimismul si lasam minzurile pe alta  data .

Imi torn in continuare cafeaua in ceasca fac o omleta firminaia „a lea bucuci” si astept  cu mare nerebdare felicitarile,binecuvintarile celor dragi mie. Parintii de la mirosul de cafea coboara si ei si imi ureaza ceea ce cred ei ca e mai bun pentru mine ,tata imi afirma convingator ca sunt cea mai scumpa fata… bla bla bla dar ambii stim bine ca ne iubeste pe toate egal🙂.

Evident ca dupa cafeluta merge iaras un somn dulce….dupa care am fost trezita la 7-00 de fetele mele iubite cu un buchet enorm de trandafiri si multe baloane🙂 am avut parte de super surpriza…de neredat🙂

Acum dupa ce m-am destainuit astept derularea in continuare a zilei de 3 octombrie.Ziua reunificarii Germaniei………….a iaca de unde m-am luat eu asa pravelinaia :)de la nemti hi hi hi…

Lasă un răspuns

