sa luptam optimist :)

Azi  e vineri si am  dispozitie doar de scris nimic altceva…Imagine

Toata ziua a turnat ca din găliata și încă continue să toarne.Însa eu am o cana imensa de cacao –bună bună.

Stau sub plapuma si savurez placerea lucrurilor marunte. Am reusit sa termin într-un final cartea care o citesc de aproape 1 luna si jumatate “veronica se hotaraste sa moara” cam grea lectura,greu  inteleg  eu  pisimismul  personalului principal…Detest oamenii depresivi  fara a avea motive bine definite.

Dacă tot să ma abat de la tema:

Săptamina aceasta am avut marea ocazie să mă vad cu un vechi prieten cu care mai mult de 6 luni nu am comunicat deloc.

Glumind eu de una de alta el cu un ton serios zice ca de mult nu mi-a fost asa vesel …..de aici eu cu o fata  tablou ma uit la el si incep sa il intreb detaliat ce sa intimplat în cele 6 luni de tacere

El,cu zimbetul pina la urechi…(atit de calm) “am avut un accident cam grav,si am avut moarte clinica pe 5 minute,am trecut peste 8 interventii chirurgicale însa acum sunt bine si ma bucur de viata……in plus mi-am luat alt motor pe 2 roti…”,”da mama dacă ma vede cu motorul ma alunga de acasa o zis ca data viitoare ii va crapa inima in patru,da eu dau din cap si ii spun bun mama bun”

Am ramas cu gura pîna la cot…voiam să-l cert,dar uitindu-mă la fața lui cu un zîmbet bine definit,am observant cît este de bravo ca nu sa inhibat in sine si ca a luat lucrurile atit de simplu.

Il apreciez enorm pentru curajul care il are si ca sa uitat la tot ce sa intimplat mai lejer…

Mergînd in drum spre casa,mă gîndeam  cîte persoane mai nefericite ca noi sun dar totusi trec peste toate greutatile,lupta si totuși inving. E o lege a supravietuirii : – Vreai ceva- cîștiga pentru a avea

                                                     – Vreai bani-muncește etc…

vreau si eu sa nu absentez la aceasta lectie a vietii……

Lasă un răspuns

