Oare dragostea durează 3 ani?

Ieri  seara am finisat de citit  cartea “Dragostea durează 3 ani” de Frederic Beigbeder,şi ce-mi ramîne să zic …că fiecare din noi primeşte ceea ce vrea de la viaţa şi de la relaţii.

Prostie că dragostea durează 3 ani,nu cred  în plus şi lectura a fost cam sceptică.Urasc  genul de oameni care la prima dezamagire cade in depresie si nu stiu pe ce planeta se afla ….ei alo viata e dura si nu numai tu suferi…trezireaaaaaaaaaaaaaa…totul trece…ce la vie!

Parerea mea despre cit poate dura dragostea?

Toată viaţa dacă asta iţi doreşti sau poate dura o luna dacă te dezamageşti  etc.Eu personal cred în dragoste de-o viaţa alături de acea persoana care işi doreşte acelaş lucru.Consider că e ceva de apreciat cînd rămii devotat unui singur om,în care ai incredere il susţii şi treceţi împreuna prin cele mai grele momente dar împreuna pentru că în doi e mai sigur.Mereu exista riscu că după un drum lung cineva să cedeze,însă asta te face mai puternic şi dragostea mai credibila.Nu am fost  niciodata îndragostita şi nu ştiu care ar fi senzaţia,însa cred ca e ceva ce iţi taie respiraţia atunci cînd îl vezi,mereu vreai să araţi mai bine  să faci mai mult de parcă ai prinde la aripi.E ceva de neredat probabil, vă voi spune detalii  după ce voi simţi şi eu nu contează cînd anume,acum la 25 sau chiar la 30 sau 35 important să simt… să-mi taie şi mie respiraţia…

Lasă un răspuns

