Prima saptamina de vacanta impreuna!

Am avut o saptamina de suflet.Am stat  in patru pereti si  mi-am facut cImagineuratenie in ginduri,aranjindule frumos pe rafturi.Dimineata ma trezeam de parca as incepe un nou inceput…ieseam la terasa cu ceasca de cafea in mina statea si ma uitam la casuta din poveste care era chiar in fata ochilor,cu floricele atirnate la geam si un gazon de un verde apetisant.Vintul imi  dadea parul pe spate si imi aprindeam o tigara ca sa intensific placerea.Ma gindeam ce dimineata perfecta am…

Deschideam laptopul imi puneam o muzica linistita si inghiteam bucati mici de brinza si o felie de piine cu magiun…deshid posta electronic 8 mesaje…dar nici unul nu-mi trezeste interes,ma ridic de pe scaun si ma indrept spre telefon…dar nici acolo nimic…oare ma uitat toata lumea.

Ma mai gindesc un pic.

Pai  eu singura am optat pentru o saptamina impreuna cu eul meu.

Sa stau in singuratea sa meditez sa ma decid ce vreau mai departe!

Insa de miine incepem a actiona intensive…

2 thoughts on “Prima saptamina de vacanta impreuna!

Lasă un răspuns

