Superbrands,superlogos,superheroes,superlife!

Despre publicitate s-a spus demult că ar ajuta o companie/corporaţie să-şi găsească sufletul.Într-un mod asemănător,s-ar putea spune despre logouri că tind să întruchipeze sufletul unui brand.Simbolurile uşor recognoscibile şi atotprezente,logourile se constitue într-un limbaj aparte ce traversează lumea de la un capăt la altul,adaptîndu-se acolo unde este nevoie.Astfel cum spune Naomi Klein în cartea-manifest,No logo „The closest things we have to an international languages”. Un loc aparte în această scena îl ocupă logourile şi brandurile  vestimentare.Că vrem sau nu,că ne ascundem sau ne arătăm etichetele,că ne preocupă sau nu de unde vin hainele pe care le purtăm,brandurile vestimentare ne însoţesc permanent…Aş incepe cu un amănunt interesant: pînă în anii 70,logourile se păreau relative însă in anii 80-90 nebunia logourilor sau transformat în accesoriu şi expus în mod evident,însă atunci nu erau logouri complexe ci mici embleme care reprezenta achiziţia.Mai tîziu ,emblemele privilegiate au devenit cultură în masă.Sau,în cuvintele autoarea Naomi Klein „Ralph Lauren’s Polo horseman and Iyod Lacoste’s alligator escaped from the golf course and scurried into the streets,dragging the logo decisevely onto the outside of the shirt”.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s