logo!

Cum îşi capătă chipul o nouă corporaţie?Imagine

Cum se naşte o marcă de succes?

Cum apare o idee de reclamă spectaculoasă?

Cât de importantă este comunicarea pentru societate?

Întrebări peste întrebări.Identităţile corporaţiilor sunt compuse din simboluri protejate prin lege,logotipuri şi alte mărci grafice,care se mişcă în întreaga lume reprezentînd direct corporaţia respectivă.Aceste mărci întruchipează corporaţia,o personalizează şi îi dă o interfaţă publică.Marca completează produsul,mai mult,ea devine produs.Nu mai sunt apreciate lucrările tangibile din spatele brandurilor,ci imaginile şi stilurile de viaţă.Ca reacţie,consumatorul capătă o constiintă accentuată cu privire la re-bran-durile şi zapping-ul tendinţelor.

Autori precum Naomi Klein( No logo) critică pe faţă în lucrările lor tertipurile corporaţiilor.Se pune acum întrebarea,dacă odată cu această critică nu se vor pune buzele unor noi generaţii de strategii publicitare şi mărci.Grafic-design-ul reuşeşte să asigure statului identităţii corporate prin „marcă înregistrată” designul reprezentînd asta în spaţiu public.El este o parte principală din statul corporaţiei pe post de corpuri ireale şi globale.Corporaţiile îşi fac loc pe piaţa mondială.Premiza unui „consumer promotiom” este simplă.

Acum rămîne să asteptăm o rundă nouă de mărci comerciale pentru a le analiza!Imagine

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s