Notă

Femei de pe stradele sau stradute nustiu cum suna mai bine!

Trebuie să spun clar de la inceput: urăsc prostituția.Imagine

Da,recunosc,sunt „incuiată” la minte. Ideea de a plăti pe cineva,pentru o partidă de sex de orice fel mi se pare dezgustătoare,injositoare și complet neexcitantă.Doar gândul că barbatul pe care il iubesc ar putea trece vreodată printr-o asemenea experiență mă face să mi se intoarcă stomacul pe dos, deși sunt sigură că majoritatea daca nu chiar fiecare barbat din viața mea a trecut măcar o dată printr-o astfel de întamplare.
Nu știu de ce, e o chestie a barbatilor, au ei o treaba cu prostitutia,nu știu care.
Și incerc să nu judec, declar doar că nu-mi place ideea.

Cum spunea un vechi proverb:

”Nu judeca pe nimeni pînă nu ai mers un km în pantofii lui”.

Luând în considerare  viitoarea mea meseria care inca nustiu care va fi , e posibil să trebuiască să fac vreodată o mila intr-o asemenea pereche de pantofi și va fi chiar o plăcere.

Ce să-i faci, am și eu micile mele ciudațenii . Dar nu despre asta e vorba. Articolul mi-a fost inspirat de o amica ce se gaseste printre organizatorii  unui festival, numit chiar „Femei de pe Stradă”, eveniment aparut din dorința unui grup de oameni de a schimba reputația vieții de pe  stradă  și de a ne-o prezenta într-o alta lumină.

Dacă sincere niciodată nu m-am gîndit la această problem …dar acum am început să mă gîndesc mai mult…oare aceste femei și-a ales benevol meseria sau asa zis job nocrurn…tocmai trece fiori cînd mă gîndesc la meseria lor…
Cel mai straniu că toți  bărbații de fapt aproape toți apelează la aceste femei,dar nici unul din ei nu o va adera sau o va trata ca o femeie…de ce oare?

Căci și ele sunt femei,și nu se deosebesc de altele doar că au o meserie mai extravagant…

De cînd m-am inplicat în programe voluntare am avut posibilitatea să discut cu diverse persoane inclusive și femei de pe stradă care în trecut sau ocupat cu prostituția,vreau să zic că sunt persoane obisnuite foarte adecvate și chiar inteligente cîteva din ele aveau studii superioare și aveam o placer să descut cu ele…

Toate din ele au ales această cale de cîstig pentru că e cea mai simplă cu un orar flexibil deoarece cîteva din ele aveau copii mici care ziua aveau nevoie de grija mamei…

Dar cauza primordial fiind norocul,mintea sau barbații lași care lasă femeile cînd apare un copil sau ceva dificultăți în viață!

Fiecare din noi poate fi victimă căci nu știu cum se poate întoarce viața…E nevoie cu strictețe să alegem persoana de lingă noi pentru a nu agunge într-o situație cumplită.

P.S Insă iată că  inventez o nouă zicală:

”nu știi cine ești pînă nu te intreabă cineva la colțul străzii „cât face?”.
Eu nu am  fost aproape de aceasta intrebare …dar  mă tot intrebam apoi în gând:

”Și dacă mă intrebă?

Căt  raspundeam ca „fac”?

Lasă un răspuns

