Sezonul dulcilor amintiri!

Uite că ne bucurăm de mult soare,care la 6 dimineaţa  să ne trezească lenea din noi.

Şi cum să uit de pasiunea mea „mîncarea” adică mîncatul cireşilor şi căpsunelor. Dimineaţa din pat direct în grădină în cautarea căpsunelor pline de noroi cum le zic aristocraţii „eco”…. Şi un crug şi prin cireşii din apropiere deacum am uitat şi cîţi perechi de pantaloni am rupt urcînd în acel copac!

Cînd eram mai mica tare mai iubeam să umblam cu gaşca  prin gradinile gospodăresti( cele mai bogate cu de toate) aveam noi lista cu preferatele…şi ce crede-ţi luna mai cireşe la nenea Ion „tre de dus” tare iubeam noi gradina lui ca avea vre-o 5 copai de cireşi şi cireşe dulci si măşcate ooooooooo neam neam…dar într-o zi sa  finalizat  tragic excursia noastă după cireşe…ţin minte şi acum ce tare am fost certată de părinţi…chestia consta ca să putem ajunge în grădină era necesar să urcăm pe coteţ de la găini şi apoi să sărim gardul din lemn (cam complicată chestia)  dar se merita  efortul  urcam în copac şi  mai aveam şi misiunea să culeg şi pentru cîrtiţile celea care mă asteptau jos…odată ce l-am zărit pe nenea Ion am început să cobor ca racheta şi să sărim gardul înapoi şi eu nimerind ţap ispăşitor am călcat nu prea reuşit pe gard şi l-am rupt……

A POJAR da nenea Ion cînd a început să ne certe a o leu….şi de atunci nu mai am avut chef să vizitez gradinile gospodarilor ….doar pe a mea proprie aşa că acum aştept să se coacă cireşile şi să savurez din plin!ImagineImagineImagine

Lasă un răspuns

